שירותי הדרכה

שירותי ההדרכה של עכבר המחשבים

כחברה מובילה בתחום שירותי המחשוב, אנחנו בעכבר המחשבים מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותי הדרכה מקצועיים ושירותי ייעוץ המיועדים לכל בית עסק, חברה או ארגון. שירותי ההדרכה שלנו עוסקים הן בהדרכת צוות העובדים בתפעול מערכות המחשוב המותקנות על ידינו, והן בהדרכת העובדים ביישומי המחשב השונים, לרבות, WINDOWS, OFFICE וכדומה.

ידע זה כוח

אנחנו בעכבר המחשבים מאמינים כי ידע הוא מקור הכוח של הארגון אות בית העסק אותו אתם מנהלים, וכפועל יוצא מכך, אנו מספקים מגוון נרחב של שירותי הדרכה מקצועיים המיועדים לארגונים, חברות ועסקים שונים הפועלים בישראל ומחוצה לה.

לפנייה לנציג

למה לבחור בעכבר המחשבים?

שירותי ההדרכה שלנו מועברים על ידי צוות מדריכים מוסמך ובכיר, והם מיושמים בצורה פרונטאלית ומתוקשבת. בין יתר שירותי ההדרכה שלנו תמצאו:

  • הדרכות מקצועיות בתחום יישומי המחשב
  • הדרכות מקצועיות בתחום התוכנה
  • הדרכות מקצועיות בתחום החומרה
  • הדרכות מקצועיות בתחום תפעול ציוד המחשוב
  • הדרכות מקצועיות בתחום ניהול רשתות ותחזוקת המחשבים

כל אחת מההדרכות המקצועיות המועברות על ידינו, מותאמות באופן ספציפי לצורכי הארגון או החברה אותה אתם מנהלים ולרמת היעד הבסיסי העומד לרשות העובדים במקום.

התאמה מקסימלית עם הצרכים שלכם

תחום שירותי המחשוב הינו תחום דינמי ומהיר, המשתנה בקצב מסחרר, וזאת בהתאם לקצב פיתוחי הטכנולוגיות המתקדמות. מצד שני, תחום שירותי המחשוב הינו תחום אינדיווידואלי אותו יש להתאים באופן אישי לכל בית עסק בנפרד, וזאת בהתאם לצרכיו. אנחנו בחברת עכבר המחשבים משלבים בין קצב פיתוחי הטכנולוגיות השונות לבין צרכי הלקוח, וכל זאת במסגרת בדיקה מדוקדקת בנוגע לצרכי המחשוב של הלקוח, וכפועל יוצא מכך, אנו מעמידים לרשות בעלי החברה את הפתרון המקצועי, החדיש והיעיל ביותר!

לפנייה לנציג

ייעוץ אישי

במסגרת התאמת שירותי המחשוב לצרכי הלקוח, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות משירותי ייעוץ מקדימים אשר נועדו לאבחן את כלל הצרכים המקצועיים של בית העסק, החברה או הארגון הנמצא בבעלותכם. רוצים לדעת יותר על שירותי ההדרכה או הייעוץ שלנו? צרו איתנו קשר עוד היום!

לפנייה לנציג