שרת וירטואלי בענן

שרת וירטואלי בענן הינו שרת המאפשר לכם להמשיך ליהנות מכל היתרונות של השרת הייעודי רק בעלויות נמוכות יותר וללא תלות במקום הפיזי בו ממוקם השרת. על גבי שרת זה ניתן להתקין מספר מערכות הפעלה הפועלות כסביבת מחשוב עצמאית המותאמת לצרכי הלקוח

כל היתרונות

שרת הוירטואלי בענן של חברת עכבר מחשבים מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של יתרונות מקצועיים הכוללים בין היתר: אפשרות להתקנת מספר מערכות הפעלה ותוכנות שרת במקום אחד! אפשרות להתקנה בלתי מוגבלת של יישומים שונים על גבי מערכות ההפעלה! עלות חודשית קבועה ללא הוצאות הקמה ראשוניות!

שירות אישי

בדומה לכל אחד משירותי המחשוב המוצעים לכם על ידינו, גם שירותי שרת וירטואלי בענן הינם שירותים טכנולוגיים מתקדמים המותאמים באופן נקודתי לכל אחד ואחת מצרכי הלקוח. אנחנו בעכבר מחשבים מקפידים על תכנון יעיל של מערכות המחשוב בהתאם לצרכי ההקמה, התפעול והתחזוקה השוטפת של סביבת העבודה המותאמת לצרכי הלקוח. כל הפתרונות הטכנולוגיים המוצעים על ידינו מותאמים הן לחברות וארגונים גדולים והן לבתי עסק בינוניים וקטנים המעוניינים לייעל את סביבת העבודה, וכפועל יוצא מכך, לחסוך עד אלפי שקלים בשנה!

שרת בענן

שרת וירטואלי בענן הינו שרת המאפשר לכם להמשיך ליהנות מכל היתרונות של השרת הייעודי רק בעלויות נמוכות יותר וללא תלות במקום הפיזי בו ממוקם השרת. על גבי שרת זה ניתן להתקין מספר מערכות הפעלה הפועלות כסביבת מחשוב עצמאית המותאמת לצרכי הלקוח, וכפועל יוצא מכך, נוצרת יכולת טכנולוגית גמישה ואפקטיבית אשר איננה תלויה בשדרוגי תוכנה וחומרה בעלויות גבוהות לאורך זמן.

הענן של עכבר המחשבים

יכולת התחברות למחשבי החברה או בית העסק מכל מקום! נטרול ההוצאות בגין שדרוגי תוכנה וחומרה! מגוון נרחב של כלים לצרכי ניהול הגדרות השרת! התאמת זיכרון ה-RAM, נפח האחסון ונפח התעבורה בהתאם לצרכי הלקוח והשימוש! אבטחת מידע באמצעות פרוטוקולים מתקדמים המותאמים לצרכי הלקוח! שירותי תמיכה ופתרון תקלות חומרה ותוכנה מרחוק! עלויות הקמה ותחזוקה נמוכות ביחס לרכישה או השכרה של שרת ייעודי!

התאמה מקסימלית עם הצרכים שלכם

תחום שירותי המחשוב הינו תחום דינמי ומהיר, המשתנה בקצב מסחרר, וזאת בהתאם לקצב פיתוחי הטכנולוגיות המתקדמות. מצד שני, תחום שירותי המחשוב הינו תחום אינדיווידואלי אותו יש להתאים באופן אישי לכל בית עסק בנפרד, וזאת בהתאם לצרכיו. אנחנו בחברת עכבר מחשבים משלבים בין קצב פיתוחי הטכנולוגיות השונות לבין צרכי הלקוח, וכל זאת במסגרת בדיקה מדוקדקת בנוגע לצרכי המחשוב של הלקוח, וכפועל יוצא מכך, אנו מעמידים לרשות בעלי החברה את הפתרון המקצועי, החדיש והיעיל ביותר!

הצוות שלנו איתכם בכל הדרך

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא